2013. november 14., csütörtök

Szalagavató: Ruha

Azt hiszem, a szalagavató is egy igazán fontos esemény egy lány életében. Nekem legalábbis az volt. Már hónapokkal előtte elkezdtem készülni. Beszereztem a ruhaanyagot meg mindent. Mondjuk a ruhavarratásból nem lett semmi, de nem volt vele semmi problémám, mivel ráleltem egy turiban egy csodás tüll szoknyára (ami azóta is megvan, bár nincs hova felvennem), amit 1700 Ft-ért nem hagyhattam ott. A már előzőleg, ugyanabban a turiban zsákmányolt fűzőmmel tökéletes párost alkottak. Egyáltalán nem bánkódtam, hogy nem varrattunk külön ruhát, már nem is vettem volna fel mást.

Nem tudom, de én úgy gondolom, hogy azért szalagavatóra nem nagy báli ruhát kéne választani, de ne is olyan helyre menjetek varratni, ahol tucatszám készítik a ruhákat pár minta alapján. Egyik osztálytársam pórul járt, mivel pont ugyanolyan ruhája lett ez miatt, mint annak a lánynak, akivel talán a legkevésbé akart hasonló lenni.

Találtam pár remek ötletet, amik tökéletes, visszafogott szalagavató ruhák.


A kis fekete ruha mindig jó választás. Bármilyen alakra jó, csak szabás kérdése. Kiemeli az alakod, elrejti, amit nem akarsz megmutatni, például egy kis felesleget.


Az egyszerű fekete-fehér kombót is feldobhatod, ha valami mintás felsőt választasz vagy különleges szabást, esetleg ha felteszel egy övet.


Színkontrasztos ruhával is csodásan formálhatod optikailag az alakod. Egy jól eltalált mintájú ruha szép derekat csinál, a magasított derekú pedig keskenyebbnek mutatja a csípődet.


A derékban húzott vagy átlapolt fazonok igazán előnyösek, ha nagy a cicid vagy széles a vállad.


Ha felül kicsit erősebb vagy, akkor optikailag könnyen vékonyíthatod, ha a derekadra teszel egy vékony övet.


Ha vékony vagy, szinte bármit felvehetsz, de a legjobb egy rövid ujjú, térdig érő ruha.

Remélem, említenem sem kell, hogy a rikító színek, nagy kivágások és a túl rövid ruha mind nem való szalagavatóra. Ha valami túl feltűnő ruhát választasz, hidd el, végül csak te fogod kellemetlenül érezni magad.

Nos, sok sikert! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése