2013. november 12., kedd

Kutya, baba, mopsz!

Talán még nem említettem, de imádom az állatokat. Főleg a kutyusokat. Pont ma találtunk (pontosítva nevelő apum és barátom) egy kis kutyuskát kóborlás közben, de sajnos el kellett engednünk, mert az állatvédők nem tudnak eljönni érte, a tárolóba meg nem zárhattam be, megállás nélkül sírt. Megszakad a szívem! Fel sem hozhattam a lakásba, igazából a lehető legkevesebbet értem hozzá, mert szemmel láthatóan nem egészséges és nem szerettem volna, ha a bőrbetegségét elkapta volna a kutyusom. Neki már van így is pont elég baja. Úgy hallottuk, hogy hajléktalanokkal volt előtte, úgyhogy elvittük hozzájuk. De nem akarok már ilyen szomorú történetről írni. Inkább reménykedjünk, hogy vigyáznak majd rá és jó helye lesz, ahol szeretik.

Na, de a lényeg az, hogy rábukkantam pár elképesztően cuki képsorra édi mopsz-bébikről. Olvadozzatok!






Életemben nem láttam még ilyen falat vizes kutyust. :3




Na és ez a kacsintás...elolvadok... ;)












...és megint!

Na, kinek jött meg a kedve egy kis kutyázáshoz? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése