2013. november 20., szerda

Mi legyen szakítás után? Szedd össze magad!

A szakítás sosem könnyű, főleg, ha hosszú kapcsolatnak van vége, ráadásul akkor végképp nem, ha veled szakítottak. Én is túlestem már pár szakításon, mégis itt vagyok. Sőt! Van egy 8 hónapja tartó kapcsolatom. Szakításkor úgy érzi az ember, hogy minden olyan bizonytalan, ingatag és furcsa. A szabadidőddel sem tudsz mit kezdeni, ráadásul még eszedbe is jut, hogy előtte ilyenkor mit csináltál Vele. Fáj és rossz, de amint említettem, ez az állapot elmúlik. 


Itt van pár tanács, ami segít, hogy mihamarabb kilábalj a szakítás utáni állapotból:

1. Ne hívogasd, ne írj neki SMS-t, ne üzenj neki Facebook-on! Ne próbálj kapcsolatba lépni vele semmilyen módon!

2. Rakd el minden cuccát egy dobozba, zsákba. Az üzeneteit nyomtasd ki és azok is kerüljenek mellé. A csomagot pedig bízd rá valakire, aki eldugja egy olyan helyre, ahol nem botlasz bele, amíg nem állsz készen rá.

3. Olvass önsegélyező könyveket.

4. Menj el a barátaiddal, igyál egy pohárral és ha úgy jön, beszélj róla.

5. Találj valami új hobbit, ami közben a gondolataid biztosan nem csámborognak el hozzá.

6. Vásárolj! Manikűröztess! Menj fodrászhoz! Legyél olyan csajos, mint még soha!

7. Az idő teltével se keresd!

8. Meséld el egy közös barátnőtöknek, hogy milyen jól megy neked. Hidd el, elfog jutni az exedhez.

9. Gondolj azokra a dolgokra, amiket visszataszítónak találtál és utáltál benne, aztán mégis megszeretted, utána meg újra megutáltad.

10. Válts frizurát vagy fest be a hajad. Én a félhosszú vörösről váltottam rövid szőkére.

11. Írj össze mindent, amit utálsz benne és tartsd kéznél arra az esetre, ha elgyengülnél.

12. Nem könnyű az út, de végigvihető. Maradj erős. Ne keresd! Foglald el magad a hobbiddal, barátokkal, vásárlással. Éld az életed. Örülj, hogy azt tehetsz, amit akarsz!

Ajánlom figyelmetekbe Mandana Hoveyda Jól vagyok c. könyvét. 100 nap, 100 jó tanács. Én végigjártam azt az utat nagyjából, amit a könyvben írtak és bevált. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése