2013. november 18., hétfő

Csizmatrend 2013/2014

Talán a csizma az egyik legjobb dolog a télben. Meleg, kényelmes és még eggyel több ok arra, hogy még valamit vásárolhassak. Egy jól megválasztott csizma nagyban hozzátesz a stílusodhoz és megjelenésedhez. Szerencsére a 2013-2014-es trendek igazán változatosak, így egyaránt megtalálhatja a neki valót az is, aki a vagányabb, az is aki az elegánsabb darabokat kedveli. Bár még talán nincs annyira hideg, hogy csizmát húzzunk (bár én már ősszel is felveszem), de sosem árt időben előásni vagy beszerezni. Nekem már vennem kell egy újat, mert a tavalyi már eléggé le van rúgva. 


Szerencsére az idei év egyik slágere egyben a nagy kedvencem is, a motoros csizma. Ez a bakancsszerű, csatos, szegecses darab hosszú vagy rövid szárú nadrággal, de szerintem akár szoknyával is jól mutat.





Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én szeretem az egyszerű, lapos talpú csizmákat. Egy kis csavarral igazán menő lesz és szerintem szinte mindenhez megy.







Bevallom, a velúr csizma ezen fazonja nem éppen a kedvencem. Viszont elég kedvelt, a legdivatosabb az éktalpú vagy a magassarkú változat. A szegeccsel díszítettek már inkább tetszenek.







Egy bakancsra hajazó csizmát minden vagány csajnak birtokolnia kell. Ráadásul nem csak jól néz ki, de nagyon kényelmes is.








Az a bizonyos bőr csizma. Nos, ez egy klasszikus, de nem kell ragaszkodni a megszokott feketéhez vagy barnához. Megfelelő kiegészítőkkel bármelyik jól mutat.







A lovagló- és a gumicsizma keveréke is egyre népszerűbb. Nem ázik át és rendes béléssel még finom meleg is. 







Ez csak pár alap, de a választék óriási. Fontos, hogy olyan csizmát válassz, ami illik hozzád, a ruhatáradhoz, nem ázik be és olyan bélése van, ami tényleg melegen tartja a lábad. Ráadásul nem is muszáj egy csizmánál leragadni. Nyugodtan kipróbálhatsz többfélét is. Kellemes csizmavadászatot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése