2013. november 28., csütörtök

Mi is az DIY?

Már jó ideje élek ennek a szenvedélyemnek, ami amellett, hogy remek hobbi, megkíméli a pénztárcámat is és ráadásul olyan dolgokat is profitálok belőle, amiért egyébként vagyonokat kéne fizetnem.
Már nem is emlékszem, hogy kezdődött. Imádom a kreatív dolgokat, úgyhogy valószínűleg kutattam valami ilyesmi után a neten és hopp, belebotlottam. Először nem is tudtam, hogy mit jelent, csak keresgéltem. Aztán gondoltam, ideje utánanézni, hogy mi is az a DIY?

Nos, hogy mi is az a DIY?
Hát Do It Yourself, magyarul: Csináld Magad. Csodás, ezt nekem találták ki. Azóta mérhetetlen mennyiségű dolgot készítettem. Tele van a szobám, a ruhatáram, az ékszereim, minden. Nem csoda, könnyű ihletet meríteni, mivel az internet tele van ilyen irományokkal, videókkal, fotósorozatokkal, amiből megtudhatod, hogy készíthetsz megunt farmerodból szoknyát, régi pólóidból nyakláncot, házilag körömlakkot vagy amit akarsz.
Nem kell hozzá különösebb kézügyesség, csak egy kis kreativitás. 

Biztos észrevettétek már, hogy a blogon időről időre megjelenik egy-egy csináld magad poszt. Nos, ez marad is így, mivel az én egyik kedvenc témám és tapasztalataim szerint a többség kedveli, meg amúgy is divat. 

Viszont, ha esetleg van olyan ötletetek, amit szívesen megosztanátok másokkal, akkor én szívesen vállalom a közvetítő szerepet. Csak írjatok a heartblogcafe@gmail.com e-amil címre.

Addig is, böngésszetek ITT az eddig felkerült diy ötletek között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése