2013. november 1., péntek

Az a bizonyos kis fekete...

A kis fekete ruha hasonlóan örök darab, mint a farmer, hiszen Coco Chanel óta nem ment ki a divatból, sőt, minden nő gardróbjában ott a helye.
Természetesen nekem is van. Olyan 2 éve találtam rá, és nem hiszitek el, de kb. 900 Ft volt. Azonnal beleszerettem.


Szerencsére én pont egy olyan darabot találtam, amit felvehetek elegánsabb alkalmakra is, de laza kiegészítőkkel hétköznap is tökéletes viselet. Édesanyámnak több is van, de talán a legjobb - legalább is, ami nekem a legjobban tetszik - szűkített, áthajtós ruha.  Kiemeli a derekát, de közben eltünteti a felesleget a hasáról. Tökéletes. :)

A lényeg az, hogy eszméletlen sokoldalú ruhadarabról van szó. Lehet elegáns, vagány, bármilyen.












Barátom hozzáfűznivalója: "Milyen régóta vártunk már erre, mi férfiak; és mennyi idő kellett, hogy kitalálja ezt egy nő?!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése