2014. február 23., vasárnap

Pár jel, ami arra utal, ideje életmódot váltani

Sajnos, sokszor észre sem vesszük a rossz szokásainkat, a helytelen hozzáállásunkat. Csak akkor vesszük észre, mit is csinálunk, ha már megvan az eredménye, ahhoz pedig idő kell. Belénk ivódnak ezek a rossz dolgok és általában, amikor észrevesszük, már késő. Az életben nincs főpróba. Ha valamit elszúrtál, hát elszúrtad és nem biztos, hogy helyre lehet hozni.

Én is figyeltem mindenre, csak arra nem, amire kéne. Rossz baráti társaság (már csak úgy mentem, nem is azért, mert annyira történt valami), ivászat, cigi, na és ne beszéljünk arról, hogy milyen alakokkal kerültem össze, akik csak tovább rontottak a dolgokon. Persze én ezekből semmit nem találtam rossznak akkor, sőt, fejest ugrottam bele. Szerencsére észbe kaptam és igyekszem kimászni az egészből. Sajnos nem megy ez úgy, egyik pillanatról a másikra.

Viszont most itt van 8 intő jel, amikből kiderül, ha már baj van és ideje lépni. itt nem feltétlenül az étkezésről  és a testedzésről van szó vagy a káros szenvedélyekről, csak figyeljetek oda és tudatosan tegyétek, amit tesztek. Ne csak éljetek bele a vakvilágba és lesz, ami lesz, ugyanis mindennek megvan a következménye és amint már írtam, az életben nem lehet eltörölni a dolgokat és meg nem történtté tenni őket.


1. Ha az egyetlen dolog, ami lázba hoz, az a kaja, és már attól boldogabb leszel, hogy arra gondolsz, hogy ehetsz, és amint befejezted, máris azon törd az agyad, hogy mi lesz a következő kaja és már rosszul is érzed magad, hogy nem ehetsz. Nos, akkor rossz úton jársz.

2. Ha már az evés sem hoz lázba. Csak nyeled a falatokat, sem ízt, sem semmit nem érezve. Nem azért eszel, mert megkívántál egy ételt, hanem csak betömsz valamit, mert éhes vagy.

3. Ha már arra sem emlékszel, mikor izzadtál meg utoljára. Talán nyáron, a kánikulában, de még az sem biztos, mert lehet, hogy bent hűsöltél. Bizony, ez több dolgot is jelent. Először is, a hatékony edzés velejárója az izzadás és ezzel rengeteg méreganyagtól is megszabadul a testünk.

4. Egyre nehezebb felmenni az emelkedőn és a lépcsőn. Már 2-3 emelet után kifulladsz. 

5. Ha már eleve fáradtan kelsz és egész nap fáradt vagy, este pedig alig város, hogy az ágyba zuhanhass. Ez így nem okés. Kávé nélkül is ébren lehet maradni, nem ám 2-3 csésze nélkül.

6. Senkihez és semmihez sincs kedved. Egyszerűen semmi nem tudja felkelteni az érdeklődésedet. Még a saját világodat is totál unalmasnak tartod. Legszívesebben egész nap csak a kedvenc sorozatodat néznéd.


7. Folyton, megállás nélkül csak ennél. Nassolás és nassolás, egyfolytában.

8. Hiába van tele a szekrényed ruhával, hiába próbálod fel sorban őket minden reggel, valahogy egyik sem jó. Úgy érzed, egyik sem áll jól, szinte már utálod is őket.

Nos, igen, ha már semmiben nem leled örömöd, sőt, szinte mindent utálsz, minden olyan unalmas, akkor ideje lépni. A következő bejegyzésben arról fogok írni, hogy te mit tehetsz ezek ellen vagyis, hogy én hogyan oldottam meg ezeket a gondokat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése