2014. február 23., vasárnap

Egy kis újítás...

Sokat gondolkoztam mostanában a blogon és valahogy nem érzem a sajátomnak. Olyan posztok kerülnek fel, hogy valahol találtam valami klassz receptet vagy ötletet, amit megosztok veletek, esetleg átdolgozva. Persze, ezek is jók. De én nem vagyok bennük. Én, a bog írója sehol nem vagyok a blogomban. Nem tudjátok, ki vagyok, kitől fogadtok el tanácsokat és tippeket. Aki pedig ismer régebbről, hát, az a régi én már nem a mostani én, úgyhogy ők sem ismernek. A blog nem véletlenül kapta a Heart nevet. Ugyanis a blog az én szívem és itt az ideje, hogy valóban az legyen.


Az elkövetkezőkben valóban tőlem kaptok tanácsot, az én tapasztalataimat és megfigyeléseimet, gondolataimat olvashatjátok. Bár, így lehet, hogy nem egyforma időközönként jelennek meg posztok, azért így mégis jobb lesz.

Az első téma amit így előveszek, az az életstílus-váltás lesz, amiben most nagyon benne is vagyok. Na, de erről most ennyit, a többit majd a posztban olvashatjátok.

Arra szeretnélek kérni Titeket, Kedves Olvasóim, hogy ha bármi kérdésetek van vagy szeretnétek látni valamilyen témában posztot, íratok nekem Ask.fm-en! Feltétlen!

További szép napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése