2014. január 3., péntek

Éveleji célkitűzések 2014

Most, szilveszter után mindenki tele van újévi fogadalmakkal. Nekem is van pár. Nem is fogadalmak, inkább célok. Annyira érzem magamban az erőt, hogy tudom, mindet megvalósítom.


Először is, meguntam, hogy egyre csak hízok. Ideje valami drasztikus fogyókúrának. Elegem van, hogy nem férek bele a cuccaiba és csak azt nézem, hogy akkora leszek, mint egy víziló. Barátomat valamiért nem zavarja, hogy közel egy év alatt több, mint 10 kilót híztam - a fene tudja miért. A módszerek közül most a Dukan diétára esett a választásom. Hétfőtől indítom a programot. Majd meglátjuk, mi lesz.

A következő: tavaly elkezdtem fizetni a Fundamentát, 5.000 Ft-ot havonta. Szeretném ezt felemelni duplájára, nyáron pedig még duplájára, vagyis a maximális 20.000 Ft-ra. Ha ez sikerül, akkor bizony két év múlva elköltözök itthonról a saját lakásomba. 

Amíg pedig anyuméknál vagyok, gyűjtögetem a holmijaimat, hogy a költözés után minél kevesebb dolgot kelljen beszereznem. Örülnék neki, ha addigra csak a mosógép, a hűtő és a mikró maradna. Már rengeteg dolog megvan, aminek nagyon örülök. Arra gondoltam: "Áh, két év, van időm!". Egy frászt. Amikor anyum úgy mondta a két évet, hogy 24 hónap... Na, ez azért már kevesebbnek hangzik. 

Nemrég AVON Tanácsadónő lettem és szeretném 2014-ben felfuttatni a dolgot. Annyira fel vagyok lelkesedve, hogy az hihetetlen. Nagyon örülök, hogy belevágtam ebbe a dologba, mert azt látom, itt van mit fejlődni. Amúgy is szerettem volna kozmetikus is lenni egy időben, még talán most is lennék, így kozmetikumokkal és hasonlókkal foglalkozni szuper dolog.

Szeretnék még több embernek segíteni 2014-ben, hiszen ezért csinálom a blogot és az Avont is. Minél több nő megtalálhassa a nőisségét, megőrizze a szépségét és a fiatalságát. Ez a célom idén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése