2014. január 22., szerda

DIY: Bajszos üvegfestés

Már jó ideje tombol a bajusz mánia. Annyi szuper ötletet láttam már, hogy úgy gondoltam, nekem is készítenem kell valamit. Körülnéztem, mi is van itthon és megtaláltam az üvegfestékeket. Rögtön jött is az ötlet, hogy készítek bajszos bögrét, viszont mivel nem találtam megfelelő alanyt, így a választásom inkább egy csészére esett. 

Tehát amire szükségem volt: üvegfesték, sablon, csésze

Rajzolhatsz magadtól is bajuszt, de nyomtathatsz sablont is. Hatalmas a választék. Sablonnal könnyebb rajzolni az üvegfestékkel.


Én a festéket egy pálcika segítségével oszlattam el, ugyanis így könnyebb festeni és precízebben is lehet. Ha kész a bajusz rajzolása, akkor nincs más dolgod, mint óvatosan félrerakni és hagyni megszáradni. Én a radiátorra szoktam rakni ilyenkor, ugyanis ha meleg, akkor gyorsan szárad, meg ott tuti nem verem le.

Nos, íme a kész mű:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése