2013. október 24., csütörtök

Valami hiányzik

Valahogy nem találom mostanában magam. Csinálom a dolgaim, keresgélek, írok, de semmi sem az igazi. Megvan a tökéletes név, a témák. A dizájnban még akad kivetnivaló, de összességében rendben van a blog. Mégsem vagyok elégedett.
El vagyok csúszva. Anyum is látja rajtam. Egyszerűen nem sikerül összpontosítani az energiáimat. Talán csak ki vagyok merülve. Viszont z a baj, hogy nem tudok pihenni, mert közben jár az agyam és tudom, hogy mennyi a tennivaló és mennyi mindent tudnék csinálni, írni.
Nem jó ez így. Úgy döntöttem, hogy egy ideig nem nézek fel Facebook-ra, nem nézem, hogy kik mit csináltak az oldallal kapcsolatban, csak írok, írok és írok. Folyton másokkal vagyok elfoglalva, mások dolgaival. Nem azért kezdtem el írni ezt a blogot, hogy nagy híresség legyek, csak jött a késztetés: írj!
Rendbe szedem a blogot, magam, és minden dolgom. Ha rendben leszek, akkor jön az ihlet és le sem lehet majd lőni. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése