2013. október 14., hétfő

Blog újratöltve

Azt hiszem, hogy már az elején rosszul vágtam be a dolgokba. Láttam azt a sok sikeres blogot a neten, azt a sok sikeres embert, és bennem feléledt a vágy, hogy engem is lássanak, de csak egy kis szürke folt legyek a ködben. Sajnos nem arra törekedtem, hogy önmagamat adjam, magamból adjak egy-egy szeletet a posztjaim által, hanem, hogy minél többen lássanak. Mások újraszínezett ötleteitől olyan középszerű és unalmas lett ez a blog. Egyáltalán nem látja az olvasó, hogy mit szeretnék valójában, milyen vagyok, milyen sok téma foglakoztat. Elkövettem minden hibát, amit csak lehetett. 
De ami késik, nem múlik. Itt az ideje változtatni, újrakezdeni. Jöjjenek az friss ötletek, új dizájn, akár új név. 
Ez a változás nem fog menni egyik percről a másikra. Gondos tervezést és sok munkát igényel. De ugye én fáradhatatlan vagyok.  ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése