2013. szeptember 24., kedd

Valahol kezdeni kell...


  Decemberben betöltöm a 20-at. Nem vagyok már gyerek, kamasz sem. Akarva, akaratlanul is felnőttem. Muszáj erre ráeszmélnie az embernek, ha ezt látja, hogy a gimis osztálytársai sorban férjhez mennek, ráadásul ő maga is már a nem túl távoli jövőt, az összeköltözést és hasonlókat tervezgeti a barátjával, akivel már lassan 7 hónapja "nyúzzák egymást".

 Hát igen, felnőttem. A párkapcsolat nem 1-2 hónapot jelent, hanem éveket, komolyan tervezem a jövőt és nem csak a ma és a holnap érdekel. Készülök az egyetemi utáni életre, a munkára (mivel jövő nyártól már dolgoznom kell). Talán felnőni azt jelenti, hogy felelősséggel élek.

 Na jó, de az, hogy felnőttem, még nem jelenti azt, hogy nővé is értem. Az embernek előbb vagy utóbb muszáj felnőnie (persze vannak kivételek), de hogy egy lányból nő legyen, az komoly munka. Van, akinek könnyebben megy, mert valahogy "született nő", de akadnak olyanok is, akik mondjuk olyanok mint én: hol kislányos, hol pedig inkább fiús. Igyekszem, igyekszem, de úgy érzem, még nem tudtam felszínre hozni a női bájam, és nem azt sugallom, hogy nő vagyok, hanem inkább egy nagy kamasz.

 Nézegettem a különböző blogokat, honlapokat, könyveket, magazinokat. Igen, igen, de egyik sem a tökéletes segítség. Ezért úgy döntöttem, a magam kezébe veszem a dolgokat és összegyűjtöm azokat, ami szerintem egy lányt nővé teszik. Magamnak és azoknak a hölgyeknek, akik szeretnék igazán nőnek érezni magukat, vagy csak egyszerűen még hiányolnak valami pluszt.

Nos, hölgyek? Ki tart velem az úton?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése